Innan jag går o lägger mig..

2010-06-08 @ 22:57:19

Innan jag går o lägger mig tänkte jag att jag skulle skriva ett inlägg om hur min dag
har vare..

Vi
For vi ner o handlade inför fjällveckan
♦ Tränade o sjöng inför skolavslutningen
♦ Sen fick vi nior gå äta tidigare för vi skulle efter lunchen
♦ Bli fotade (som vi ska ha som minnen sen)
♦ Sen då vi kom tillbaka till skolan igen så var den en såkallad "filmfestival"
där 4-5 bjöd alla på tårta o sen såg vi nåra filmer.

Hemma
♦ Började jag packa lite smått i ryggsäcken min som jag ska ha på fjällveckan
♦ Bakade tårta åt min kära fader som fyller år imorron men vi grattade han idag för jag är ju somsagt på fjällvecka
imorron.
♦ Vare en liten snabbis med Jerina o Elina :)




Den första tårtan



Den andra tårtan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback