Tidig kväll

2010-06-03 @ 21:19:12

Blä va trött jag är och har varit idag!

Imorse på skolan undrade Katarina om de hade hänt nånting för ja såg värsta depp ut o var typ tårögd i
ögonen men inte ha de hänt ngt speciellt för mig inte!

Bara almänt trött helt enkelt!

Höll på somna idag då nån gubbe satt o berättade om nånting ointressent (tyckte då iaf att de var)
så om jag inte hade vare så förbannat pissnödig skulle ja särkert ha somnat där!


Jag som funderade på att kolla om jag kan hälsa på Sarah imorron men jag orkar tyvärr inte de
känner ja..
Aja de få väl bli nån annan gång



Så efter jag har suttit här så blir de nog till att träna magen, duscha o sen sooova









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback